Nu börjar det hända grejer!


Tog med barnen förbi tomten, va ett tag sen jag var där! Kan säga att det har hänt en hel del sen sist...


Börjar likna ett hus nu :)


- Hmm... Ska detta bli våra rum...
Louise: Men det finns inga dörrar...  (Något skeptisk)
Jag: Pappa och jag har bestämt att du inte ska ha någon dörr, så du inte kan ha några objudna pojkar på rummet!
Louise: Men mamma :S
Jag: Skojar bara ;)


- Okej, pappa! kolla in våra "stora" muskler, vi är redo att hjälpa till ;)


/ Tjejligan


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är ju alldeles förträffligt att ni kan hjälpa till tjejligan! Så ni kan avlasta mig och farfar. Efter mycket mjölk, gröt och tunga lyft i sommar så är ni ju färdiga till att börja brottas på elitnivå vettja, kör hårt!



/ Pappa

2012-06-05 @ 01:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0